Početna Lifestyle 7 razloga zašto bi žene trebale da piju pivo

7 razloga zašto bi žene trebale da piju pivo

42

Umjereno ispijanje alkoholnih pića je dobro za zdravlje. Evo zbog čega nije loša ideja popiti čašu piva nakon napornog radnog dana.

1. Jača kosti

Žene koje piju dva piva dnevno imaju jače kosti od onih pripadnica nežnijeg pola koje ne uživaju u tom alkoholnom piću. To je rezultat studije National Collegea of Naturopathic Medicine iz američke savezne države Oregon koja je objavljena u Natural Medicine Journalu. Ista je pokazala da pivo sadrži značajne količine bio razgradivog silicijuma, što je jedan od značajnih elemenata od kojih su izgrađene ljudske kosti. Umjereno ispijanje piva zato se posebno preporučuje ženama u menopauzi koja je povezana sa stanjivanjem gustoće kostiju.

2. Preventiva prehlade

Pivo je izvrstan izvor vitamina i minerala poput magnezijuma, kalcijuma i selena koje štite cijelo tijelo od sezonskih bolesti. Uz to sadrži i brojne antioksidante koji jačaju imunitet tijela.

3. Proljepšava kožu

Pivo je odličan izvor vitamina B kompleksa (tiamin, riboflavin, niacin, pantotenska kiselina, piridoksin, biotin, folna kiselina i kobalamin) koji je zadužen za lijepu i napetu kožu, pomaže u održavanju tonusa mišića, i daje energiju cijelom tijelu.

4. Smanjuje nadutost tijela

Istraživanja su pokazala da crno pivo ima više hranjivih sastojaka od svijetlog piva. U 350 mililitara crnog piva nalazi se više od jednog grama prehrambenih vlakana (u istoj količini svijetlog piva nalazi se manje od 1 grama prehrambenih vlakana), koji garantuju zdravlje probavnog sistema, smanjuju nadutost i zatvor tijela.

5. Ubija proljećni umor

Osjećate se umorno i razdražljivo? Vjerovatno patite od posljedica proljećnog umora, koje je između ostalog povezano i s manjkom gvožđa u krvi. Ono se teško apsorbira iz hrane, pa ga treba uzimati i na druge načine. Crno pivo odličan je izvor upravo tog minerala. Učinak alkohola, pak, pozitivno će rješiti i probleme s nesanicom, prenosi Zadovoljna.hr.

6. Štiti srce

Umjereno ispijanje piva povećava količine dobrog holesterola, smanjuje nivoe onog lošeg, razrjeđuje krv i na taj način smanjuje rizik od srčanog udara.

7. Hidrira nakon vježbanja

Zaboravite na energetska pića, nakon vježbanja popijte čašu piva. Španski istraživači sa univerzitetau Granadi dokazali su da pivo ima bolji hidrirajući učinak na tijelo od obične vode kada tijelo dosegne više temperature što je slučaj kod ozbiljnijih rekreativaca i profesionalnih sportista.

Možda vas zanima

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...