Početna Lifestyle Čaša vina dnevno štiti od moždanog udara

Čaša vina dnevno štiti od moždanog udara

35

Nova kontroverzna studija ukazala je na činjenicu da su ljudi koji popiju jednu ili dvije čaše vina dnevno izloženi manjem riziku dobijanja moždanog udara.

Umjereno konzumiranje alkohola povezano je sa smanjenim rizikom od 9 odsto od dobijanja moždanog udara.

Žene koje popiju jednu čašu vina dnevno izložene su 12 odsto manjem riziku.

Međutim, istraživanje objavljeno u BMC medicinskom žurnalu navodi da je konzumacija alkohola i dalje povezana sa visokim holesterolom i drugim oblicima moždanih udara.

Možda vas zanima

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...

BiznisIstaknuto

Lidlov vlasnik ruši sve rekorde, ulažu milijarde eura, a dio novca stiže i u BiH

Dok građani Bosne i Hercegovine s nestrpljenjem očekuju otvaranje prvih Lidlovih prodavnica,...

Sport

Ibrahimović bez dileme: Navijat ću za Hrvatsku

Zlatan Ibrahimović ponovo je privukao pažnju fudbalske javnosti svojim izjavama i prognozama...

IstaknutoSvijet

Dječaku iz Sarajeva u Beogradu ugrađeno vještačko srce

Tim ljekara Instituta za kardiovaskularne bolesti “Dedinje” i Instituta za zdravstvenu zaštitu...

Bosna i HercegovinaVijesti

Otklonjeni tehnički problemi, nastavljeno redovno izdavanje viza

Zaposleni u Sektoru Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine za informacijsko-komunikacione tehnologije, nakon...

Bosna i HercegovinaVijesti

Već vidljivi rezultati zakona o bahatoj vožnji

Primjena u Bosanskopodrinjskom kantonu ‘zakona o bahatoj vožnji’ pokazuje da nove odredbe...

Ilustracija
Crna HronikaVisoko

Pretres u Visokom: Pronađena droga, municija i digitalna vaga, jedna osoba uhapšena

Dana 11.06.2026. godine, službenici Policijske stanice Visoko, postupajući po Naredbi Općinskog suda...