Početna Magazin Čaša vina dnevno znatno smanjuje rizik oboljevanja od depresije

Čaša vina dnevno znatno smanjuje rizik oboljevanja od depresije

54

Konzumacija alkohola u velikim količinama često se povezuje sa mentalnim i fizičkim zdravstvenim problemima, ali neke studije pokazuju da umjereno konzumiranje alkoholnih pića može povoljno da utiče na zdravlje.

Već je dokazano da vino, ako se umjereno konzumira, umanjuje rizik od srčanih oboljenja, a naučnici smatraju da ima i povoljne uticaje na depresiju.

Istraživači sa Univerziteta Navara u Španiji, proučavali su zdravlje više od 5500 ljudi, koji povremeno piju vino.

U periodu od sedam godina, istraživači su ispitivali učesnike o mentalnom zdravlju, načinu života i konzumaciji alkohola.

Rezultati su pokazali da umjerena konzumacija vina svakog dana, značajno umanjuje šanse da osoba oboli od depresije, odnosno da ljudi koji piju između dvije i sedam čaša vina nedjeljno, imaju čak 32 odsto manje šanse da dođu u ovo stanje.

(VisokoIN)

Možda vas zanima

Visoko

Na današnji dan poginuo je Zlatni ljiljan Esad Eso Džafić

Džafić (Nezira) Esad (7.12.1948. – 10.6.1993.) – „Zlatni ljiljan“, posthumno je odlikovan...

Bosna i HercegovinaVijesti

Nove tehnologije za Opšte izbore: Cilj je vraćanje izbornog integriteta i povjerenja građana

Nakon što je Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine (CIK BiH) najavila...

Smrtovnice

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

Magazin

Marijina borba za sina trajala godinama: Cijena surogat procesa dostigla skoro 200.000 dolara

Pjevačica Marija Šerifović prije tri godine sina je dobila uz pomoć surogat...

Crna HronikaVisoko

Drama u Visokom: Provalio u kuću i ukrao novac, ubrzo završio u rukama policije

Dana 09.06.2026. godine, u 04,00 sati u mjestu Ševulje, od strane lica...

SvijetVijesti

Branimir Glavaš pravosnažno osuđen na sedam godina zatvora

Visoki krivični sud Hrvatske pravosnažno je osudio ratnog komandanta hrvatskih snaga u...

Crna HronikaIstaknuto

Nova tragedija u Živinicama: U dva dana poginula dva radnika

U Živinicama je i danas došlo do tragedije na gradilištu na kojem...

SvijetVijesti

Erdogan: Prisutvo Trumpa samitu NATO-a u Ankari važan trenutak za stabllnost vojnog saveza

Prisutstvo američkog predsjednika Donalda Trumpa na samitu NATO-a u Ankari sljedećeg mjeseca...