Početna Lifestyle Čaša vina uz večeru je dobra za zdravlje

Čaša vina uz večeru je dobra za zdravlje

37

Na osnovu rezultata novog istraživanja dokazano je da čaša vina uz večeru može da dovede do boljeg mentalnog i fizičkog zdravlja, kao i povećanja samopouzdanja. Nova studija istraživača iz Finske objavljena u časopisu “Alkohol i alkoholizam”, otkrila je da jedna ili dvije čaše vina uz večeru zapravo mogu da budu dobre za zdravlje.

Istraživači sa Univerziteta u Helsinkiju i Tamperu proučavali su navike konzumiranja alkohola skoro 2.600 ljudi između 18 i 69 godina i otkrili da je 12 odsto ljudi koji su uz večeru pili jednu ili dve čaše vina imalo dobro fizičko i mentalno zdravlje kao i visok nivo samopoštovanja.

Zapravo, istraživanje sugeriše da osobe koje piju vino svako veče uz večeru imaju manje šanse da se napiju i naviku svakodnevnog konzumiranja vina uz večeru ne traba da smatraju rizikom.

Možda vas zanima

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...