Početna Lifestyle Crno vino, lijek i afrodizijak

Crno vino, lijek i afrodizijak

65

Alkoholna pića, posebno crno vino, ako se konzumiraju u umjerenim količinama, mogu biti lijek protiv mnogih bolesti, tvrdi novinar Toni Edvards koji je proučio brojne studije o ovoj tematici.

U knjizi “The Good News About Booze” on navodi da alkoholna pića, a posebno crno vino, mogu biti odličan lijek protiv prehlade, srčanih tegoba, ali i problema s libidom.

Za potrebe knjige Edvards je proučio brojne studije koje su objavljene širom svijeta, među kojima je i istraživanje naučnika prestižnog Univerziteta Harvard, koji su tokom 12 godina pratili 12.000 muškaraca koji boluju od visokog pritiska.

Rezultati ove studije su pokazali da muškarci koji piju (umjereno) crno vino imaju manje izgleda da dožive srčani udar.

Vino štiti i od pojave raka. Naime, žene koje svakodnevno piju vino imaju 42 odsto manje šansi da obole od raka dojke, dok muškarci koji popiju četiri čaše nedjeljno smanjuju opasnost od razvoja raka prostate, želuca i debelog crijeva.

Kanadski istraživači su, pak, konstatovali da osobe koje povremeno piju vino imaju 13 odsto manje šansi da obole od dijabetesa. Osteporoza, od koje često pate starije osobe, može se takođe efikasno preduprijediti redovnim unosom čašice žestokog pića.

Crno vino je efikasno i u borbi protiv prehlade. Edvards tvrdi da je jedna čaša bijelog vina dovoljna da suzbije sve simptome i smanji za 88 odsto šanse od ponovne prehlade.

Alkoholna pića mogu, takođe, znatno da poboljšaju libido. Istraživanje koje su 2009. sproveli italijanski naučnici otkrilo je da žene koje redovno piju vino imaju ispunjeniji seksualni život.

(VisokoIN)

Možda vas zanima

Magazin

Marijina borba za sina trajala godinama: Cijena surogat procesa dostigla skoro 200.000 dolara

Pjevačica Marija Šerifović prije tri godine sina je dobila uz pomoć surogat...

Crna HronikaVisoko

Drama u Visokom: Provalio u kuću i ukrao novac, ubrzo završio u rukama policije

Dana 09.06.2026. godine, u 04,00 sati u mjestu Ševulje, od strane lica...

SvijetVijesti

Branimir Glavaš pravosnažno osuđen na sedam godina zatvora

Visoki krivični sud Hrvatske pravosnažno je osudio ratnog komandanta hrvatskih snaga u...

Crna HronikaIstaknuto

Nova tragedija u Živinicama: U dva dana poginula dva radnika

U Živinicama je i danas došlo do tragedije na gradilištu na kojem...

SvijetVijesti

Erdogan: Prisutvo Trumpa samitu NATO-a u Ankari važan trenutak za stabllnost vojnog saveza

Prisutstvo američkog predsjednika Donalda Trumpa na samitu NATO-a u Ankari sljedećeg mjeseca...

Bosna i HercegovinaVijesti

U Vitezu i Stocu, ipak, javno gledanje BiH na Mundijalu

Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, na čelu s ministrom Nerinom Dizdarom,...

Visoko

Sunce i cvijeće pretvorili Visoko u pravu razglednicu

Visoko danas izgleda posebno lijepo, okupano toplim suncem i ukrašeno cvijećem koje...

Visoko

Asfaltiranje puta u Lisovu pri kraju: Mještani oduševljeni izvedenim radovima

U toku je asfaltiranje puta u Lisovu, čime se privode kraju radovi...