Početna Lifestyle Da li je čaša vina dnevno dobra za zdravlje? Evo šta kažu ljekari

Da li je čaša vina dnevno dobra za zdravlje? Evo šta kažu ljekari

52

Čaša vina svake večeri je dobra za naše zdravlje – mit ili istina? Ljekari tvrde da čak i mala konzumacija alkohola, definisana kao jedno piće dnevno, može da ugoji ljude, što zauzvrat može dovesti do dijabetesa tipa 2.

Istraživanje, koje je uključivalo podatke od više od 400.000 Britanaca, doprinosi višedecenijskoj debati o štetnosti umjerenog pijenja. Neka istraživanja su pokazala da svakodnevno pijenje može spriječiti niz bolesti. Drugi su tvrdili da je čak i mala količina alkohola opasna, prenosi City Magazine.

Sada se ispostavilo da su sa svakim dodatnim pićem sedmično ljudi imali 0,36 kilograma više masti i 10 odsto veće šanse za razvoj dijabetesa tipa 2.

„Nalaz da su ljudi koji piju deblji od onih koji ne piju nije iznenađenje. O pivskim stomacima pričamo s razlogom. Nadamo se da će naše istraživanje pomoći ljudima da razumeju rizike povezane sa konzumiranjem alkohola. Želimo da podstaknemo opštu populaciju da izabere zdravo ponašanje“, rekao je Kristofer Snoudon, šef ekonomije životnog stila na Institutu za ekonomska pitanja u Britaniji.

Rezultati novog istraživanja objavljeni su u časopisu Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, ali kritičari tvrde da su akademici sa Univerziteta McGill u Kvebeku sproveli opservaciono istraživanje.

Drugim riječima, posmatrali su samo podatke kao što su indeks tjelesne mase i unos alkohola, ali ne i dodatne faktore koji bi mogli da utiču na težinu.

Možda vas zanima

IstaknutoSport

Amar Osim o nastupu Zmajeva: Matematički smo u igri, ali ovako ne možemo daleko

Remi Bosne i Hercegovine protiv Kanade (1:1) u prvom kolu Svjetskog prvenstva...

Grad Visoko / Foto: Visokoin.com
Bosna i HercegovinaVijesti

Sunčan i topao vikend pred nama: Temperature do 32 stepena

U Bosni i Hercegovini danas se očekuje sunčano vrijeme uz malu do...

Bosna i HercegovinaIstaknuto

Bruceloza se ubrzano širi u BiH, podaci su alarmantni

Bruceloza se posljednjih mjeseci širi među stanovnicima u FBiH, a najviše slučajeva...

Sport

Barbarez nakon remija na otvaranju prvenstva: Zaslužen bod, imamo jasan cilj

Selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine, Sergej Barbarez, izrazio je zadovoljstvo osvojenim...

IstaknutoSport

Vodili pa remizirali s Kanadom: Bod za nadu u drugi krug

Reprezentacija Bosne i Hercegovine remizirala je protiv Kanade u prvom kolu Svjetskog...

InternetIstaknuto

Šta se dešava? Facebook, Instagram i Messenger trenutno ne rade

Korisnici širom Bosne i Hercegovine, ali i u svijetu od poslijepodnevnih sati...

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...