Početna Lifestyle Da li ste znali koliko je zdrava Crna čokolada?

Da li ste znali koliko je zdrava Crna čokolada?

50

Evo 10 razloga zašto možete bez grižnje savjesti da uživate u ovoj ukusnoj poslastici koja je, dokazali naučnici, vrlo zdrava za vas.

1. Čokolada pomaže da se opustite
Jedna švicerska studija utvrdila je da ko jede 40g tamne čokolade dnevno znatno smanjuje nivo hormona stresa kortizola.

2. Čokolada poboljšava koncentraciju
Vrlo tamna čokolada izaziva povećanje protoka krvi do određenih dijelova mozga i povećava budnost.

3. Čokolada djeluje kao lijek protiv kašlja
Crna čokolada bogata je teobrominom koji potiskuje aktivnost kašlja.

4. Čokolada pomaže sprečavanju bolesti srca
Devetogodišnja švicerska studija koja je u ispitivanje uključila 31.000 žena koje su jele jednu do dvije porcije tamne čokolade sedmično, smanjile su rizik od kardovaskularnih oboljenja. Zbog antiinflamatornih svojstva, kao i činjenici da sadrži visok nivo flavonoida i služi kao snažan antioksidans tamna čokolada smanjuje rizik srčanih oboljenja.

5. Tamna čokolada će vas spasiti od grickalica
Da, stvarno! Visok sadržaj vlakana u tamnoj čokoladi učiniče da manje žudite za masnom i kaloričnom hranom.

6. Čokolada vas štiti od sunca
Istraživanja sprovedena u Londonu uključila su ljude koji su, tri mjeseca, jeli čokoladu s visokim nivoom flavonoida. Na suncu je nihova koža dvostruko duže bila otpornija na crvenilo kože. Čokolada ipak nije zamjena za kreme za sunčanje, ali pomaže da koža sporije pocrveni.

7. Konzumacija čokolade pomaže u kontroli dijabetesa
Azot-oksid, koji pomaže da se kontroliše osjetljivost na insulin, unaprijeđen je flavonoidima u čokoladi, što znači da redovna konzumacija tamne čokolade može smanjiti pojavu insulinske rezistencije na pola.

8. Čokolada podiže nivo raspoloženja
Čokolada povećava nivo seratonina, hormona sreće u krvi, pa će vas pauza uz kocku čokolade učiniti srećnijima.

9. Čokolada poboljšava protok krvi
Razređivačka svojstva krvi tamne čokolade su pokazala da pomažu cirkulaciji, poboljšavaju protok krvi, izgled kože i utiču na smanjenje celulita.

10. Čokolada popravlja vaš vid
Istraživanje sprovedeno na Univerzitetu Riding sugeriše da tamna čokolada poboljšava protok krvi na mrežnjači, što doprinosi jasnijem vidu.

(VisokoIN)

Možda vas zanima

Visoko

Na današnji dan poginuo je Zlatni ljiljan Esad Eso Džafić

Džafić (Nezira) Esad (7.12.1948. – 10.6.1993.) – „Zlatni ljiljan“, posthumno je odlikovan...

Bosna i HercegovinaVijesti

Nove tehnologije za Opšte izbore: Cilj je vraćanje izbornog integriteta i povjerenja građana

Nakon što je Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine (CIK BiH) najavila...

Smrtovnice

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

Magazin

Marijina borba za sina trajala godinama: Cijena surogat procesa dostigla skoro 200.000 dolara

Pjevačica Marija Šerifović prije tri godine sina je dobila uz pomoć surogat...

Crna HronikaVisoko

Drama u Visokom: Provalio u kuću i ukrao novac, ubrzo završio u rukama policije

Dana 09.06.2026. godine, u 04,00 sati u mjestu Ševulje, od strane lica...

SvijetVijesti

Branimir Glavaš pravosnažno osuđen na sedam godina zatvora

Visoki krivični sud Hrvatske pravosnažno je osudio ratnog komandanta hrvatskih snaga u...

Crna HronikaIstaknuto

Nova tragedija u Živinicama: U dva dana poginula dva radnika

U Živinicama je i danas došlo do tragedije na gradilištu na kojem...

SvijetVijesti

Erdogan: Prisutvo Trumpa samitu NATO-a u Ankari važan trenutak za stabllnost vojnog saveza

Prisutstvo američkog predsjednika Donalda Trumpa na samitu NATO-a u Ankari sljedećeg mjeseca...