Početna Lifestyle I lješnjaci pomažu u borbi protiv raka

I lješnjaci pomažu u borbi protiv raka

92

Ljudi koji redovno koriste lješnjake u ishrani znatno su manje izloženi riziku da obole od raka ili srčanih oboljenja, pokazala je tridesetogodišnja studija Univerziteta Harvard.

Tokom ove studije istraživači su pratili 119.000 muškaraca i žena i ustanovili da su oni koji jedu lješnjake svaki dan za 20 odsto manje umirali nego oni koji nikada nisu jeli lješnjake.

Rizik od umiranja od srčanih oboljenja opao je za 20 odsto, a rizik od raka za 11 odsto među onima koji su svaki dan jeli lješnjake u odnosu prema ljudima koji ih uopšte nisu unosili.

Zdravlju doprinose i kikiriki, pistaći, kao i bademi, orasi i drugo koštunjavo voće. Dodatna korist od lješnjaka je to što su ljudi koji ga redovno jedu i mršaviji.

“Postoji opšti utisak da ćete se ugojiti ako jedete više lješnjaka. Naši rezultati pokazali su suprotno”, rekla je Jing Bao, koja je predvodila istraživanje objavljano u časopisu “Medicinski žurnal Nove Engleske” (New England Journal of Medicine).

(VisokoIN)

Možda vas zanima

Visoko

Na današnji dan poginuo je Zlatni ljiljan Esad Eso Džafić

Džafić (Nezira) Esad (7.12.1948. – 10.6.1993.) – „Zlatni ljiljan“, posthumno je odlikovan...

Bosna i HercegovinaVijesti

Nove tehnologije za Opšte izbore: Cilj je vraćanje izbornog integriteta i povjerenja građana

Nakon što je Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine (CIK BiH) najavila...

Smrtovnice

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

GRCIĆ (Mehmed) ZIJAD 11.06.2026. u 18:00 sati

Magazin

Marijina borba za sina trajala godinama: Cijena surogat procesa dostigla skoro 200.000 dolara

Pjevačica Marija Šerifović prije tri godine sina je dobila uz pomoć surogat...

Crna HronikaVisoko

Drama u Visokom: Provalio u kuću i ukrao novac, ubrzo završio u rukama policije

Dana 09.06.2026. godine, u 04,00 sati u mjestu Ševulje, od strane lica...

SvijetVijesti

Branimir Glavaš pravosnažno osuđen na sedam godina zatvora

Visoki krivični sud Hrvatske pravosnažno je osudio ratnog komandanta hrvatskih snaga u...

Crna HronikaIstaknuto

Nova tragedija u Živinicama: U dva dana poginula dva radnika

U Živinicama je i danas došlo do tragedije na gradilištu na kojem...

SvijetVijesti

Erdogan: Prisutvo Trumpa samitu NATO-a u Ankari važan trenutak za stabllnost vojnog saveza

Prisutstvo američkog predsjednika Donalda Trumpa na samitu NATO-a u Ankari sljedećeg mjeseca...