Početna Lifestyle Jedna banana dnevno može da vam spasi život

Jedna banana dnevno može da vam spasi život

34

Samo jedna banana ili avokado više dnevno mogu da spriječe srčani i moždani udar, pokazala su nova istraživanja.

Hrana bogata kalijumom može da zaustavi smrtonosne blokade tako što spriječava stvrdnjavanje arterija.

Prethodno istraživanje je pokazalo da nesavitljivost arterija povećava rizik od srčanog ili moždanog udara.

Istraživači vjeruju da kalijum reguliše gene koji održavaju fleksibilnost arterije. Autor studije doktor Pol Sanders sa Univerziteta Alabama u Birmingemu navodi da rezultati istraživanja pokazuju znatan uticaj kalijuma na prevenciju vaskularnih oboljenja.

Istraživači su analizirali miševe sa visokim rizikom od srčanih oboljenja nakon što su unosili visoku količinu masti. Miševi su zatim hranjeni visokim, normalnim i niskim nivoom kalijuma. Istraživanja su pokazala da su arterije kod miševa koji su unosili nizak nivo kalijuma postale znatno problematičnije.

S druge strane, kod miševia koji su bili izloženi većem unosu kalijuma rjeđe je dolazilo do stvrdnjavanja arterija. Miševi koji su hranjeni većom količinom kalijuma su takođe imali manju krutost krvnih sudova.

Možda vas zanima

InternetIstaknuto

Šta se dešava? Facebook, Instagram i Messenger trenutno ne rade

Korisnici širom Bosne i Hercegovine, ali i u svijetu od poslijepodnevnih sati...

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...

BiznisIstaknuto

Lidlov vlasnik ruši sve rekorde, ulažu milijarde eura, a dio novca stiže i u BiH

Dok građani Bosne i Hercegovine s nestrpljenjem očekuju otvaranje prvih Lidlovih prodavnica,...

Sport

Ibrahimović bez dileme: Navijat ću za Hrvatsku

Zlatan Ibrahimović ponovo je privukao pažnju fudbalske javnosti svojim izjavama i prognozama...

IstaknutoSvijet

Dječaku iz Sarajeva u Beogradu ugrađeno vještačko srce

Tim ljekara Instituta za kardiovaskularne bolesti “Dedinje” i Instituta za zdravstvenu zaštitu...

Bosna i HercegovinaVijesti

Otklonjeni tehnički problemi, nastavljeno redovno izdavanje viza

Zaposleni u Sektoru Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine za informacijsko-komunikacione tehnologije, nakon...

Bosna i HercegovinaVijesti

Već vidljivi rezultati zakona o bahatoj vožnji

Primjena u Bosanskopodrinjskom kantonu ‘zakona o bahatoj vožnji’ pokazuje da nove odredbe...