Početna Lifestyle Jedna čaša vina dnevno smanjuje šanse ženama da zatrudne

Jedna čaša vina dnevno smanjuje šanse ženama da zatrudne

44

Jedna velika čaša vina dnevno može da za 18 odsto umanji šanse žena da zatrudne, pokazala je nova studija. Eksperti vjeruju da previše alkohola utiče na prirodan ženski ciklus i može da ošteti jajne ćelije.

Danski istraživači analizirali su 6.120 žena starosti od 21 do 45 godina u periodu od juna 2007. do januara 2016. godine koje su pokušavale da zatrudne.

Sve su popunile upitnik o tome koliko su često konzumirale alkohol i tačno šta su pile.

Rezultati su pokazali da su žene koje su pile najmanje 250 mililitara alkohola dnevno imale 18 odsto manje šanse da zatrudne u narednih godinu dana.

Možda vas zanima

Bosna i HercegovinaVijesti

Nikšić na poslu u dresu Bajraktarevića: Danas smo jedan tim

Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Nermin Nikšić jutros je po dolasku na...

Sport

Barbarez najavio Kanadu, Meksiko pobjedom otvorio Svjetsko prvenstvo

Svjetsko prvenstvo je počelo pobjedom Meksika protiv Južne Afrike, ali za Bosnu...

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...