Početna Lifestyle Kardiolozi: Jedite masno i živjeti ćete duže

Kardiolozi: Jedite masno i živjeti ćete duže

39

Kanadski naučnici savjetuju ljudima da, suprotno dosadašnjim uvjerenjima, jedu masnu hranu jer će im to produžiti život, a ne skratiti kako se do skoro vjerovalo.

Časopis Lanset objavio je rezultate studije po kojoj je poslije ankete sprovedene među 135.000 odraslih osoba iz raznih dijelova svijeta ustanovljeno da su oni koji su izbacili masnoće iz ishrane živjeli kraće od osoba koje su konzumirale maslac, sireve i meso.

Do sada su nas učili da konzumiranje previše zasićenih masnoća utiče na povećanje nivoa holesterola, što može da rezultira srčanim oboljenjima. Naučnici, međutim, podsjećaju da osobe koje iz ishrane izbace masnoće često zamjenu za njih pronađu u proizvodima punim ugljenih hidrata poput hljeba, tjestenine i pirinča, što znači da u organizam ne unose neke vrlo važne nutrijente.

Ishrana zasnivana na ugljenimhidratima jedna je od najnezdravijih, a studija koju su sproveli kanadski naučnici na 135.000 odraslih osoba u 18 zemalja pokazala je da je među onima koji su konzumirali rafinisane šećere i suhomesnate proizvode, odnosno mesne prerađevine rizik od preuranjene smrti bio veći za 28 posto.

Rezultati istraživanja kanadskih naučnika predstavljeni su na kongresu Evropskog udruženja kardiologa održanom u Barseloni.

“Već decenijama se smjernice zdrave ishrane fokusiraju na smanjenje masnoća i zasićenih masnih kiselina, ali organizmu su potrebne masnoće, u njima su vitamini i esencijalne kiseline koje imaju vrlo važnu ulogu za organizam. Kada unos masnoća smanjite na najniži nivo, lišavate organizam svih tih važnih minerala”, rekla je doktorica Mašid Drgan, vođa studije i naučnica na Univerzitetu Mekmaster.

Možda vas zanima

InternetIstaknuto

Šta se dešava? Facebook, Instagram i Messenger trenutno ne rade

Korisnici širom Bosne i Hercegovine, ali i u svijetu od poslijepodnevnih sati...

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...

BiznisIstaknuto

Lidlov vlasnik ruši sve rekorde, ulažu milijarde eura, a dio novca stiže i u BiH

Dok građani Bosne i Hercegovine s nestrpljenjem očekuju otvaranje prvih Lidlovih prodavnica,...

Sport

Ibrahimović bez dileme: Navijat ću za Hrvatsku

Zlatan Ibrahimović ponovo je privukao pažnju fudbalske javnosti svojim izjavama i prognozama...

IstaknutoSvijet

Dječaku iz Sarajeva u Beogradu ugrađeno vještačko srce

Tim ljekara Instituta za kardiovaskularne bolesti “Dedinje” i Instituta za zdravstvenu zaštitu...

Bosna i HercegovinaVijesti

Otklonjeni tehnički problemi, nastavljeno redovno izdavanje viza

Zaposleni u Sektoru Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine za informacijsko-komunikacione tehnologije, nakon...

Bosna i HercegovinaVijesti

Već vidljivi rezultati zakona o bahatoj vožnji

Primjena u Bosanskopodrinjskom kantonu ‘zakona o bahatoj vožnji’ pokazuje da nove odredbe...