Početna Lifestyle Naučno dokazano: Čokolada pozitivno utiče na trudnoću

Naučno dokazano: Čokolada pozitivno utiče na trudnoću

37

Svakodnevna konzumacija malih količina čokolade u trudnoći ima pozitivan učinak na funkciju placente i krvotok fetusa, objavili su kanadski naučnici.

Istraživači s Universite Laval dodaju kako malo čokolade pomaže i budućim majkama jer reducira rizik za preeklampsiju, opasno naglo povišenje pritiska u trudnoći.

U studiji je konzumacija čokolade praćena kod 130 ispitanica koje su na početku promatranog razdoblja bile između 11. i 14. sedmice trudnoće.

Trudnice su zamoljene da svakodnevno tokom četveromjesečnog razdoblja jedu samo 30 grama čokolade.

Brojne ranije studije su povezale umjerenu konzumaciju čokolade s pozitivnim utjecajem na neke aspekte zdravlja kardiovaskularnog sistema.

Možda vas zanima

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...