Početna Lifestyle Pivo smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga

Pivo smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga

35

Naučnici tvrde da je dobro konzumirati pivo jer ono ima određene zdravstvene prednosti, između ostalog, smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga. Tako barem tvrde autori istraživanja objavljenoj u časopisu American Journal od Medical Sciences.

Naučnici navode da u pivu ima više proteina i vitamina B nego u vinu, da sadrži visoku razinu antioksidansa i da može smanjiti pojavu kardiovaskularnih bolesti.

“Ljekari bi trebali biti svjesni rastućih dokaza koji podržavaju nutritivne i zdravstvene prednosti umjerene konzumacije alkohola kao dijela zdravog načina života”, stoji u studiji.

Nutricionistica Sisi Yip za South China Morning Post izjavila je da pivo sadrži tragove minerala poput kalcija, željeza, magnezija, fosfora, kalija, natrija, cinka, bakra, mangana, selena, fluorida i silicija.

“Pivo također uključuje niz polifenola kao što su flavonoidi i fenolne kiseline koje pridonose okusu, maglici i punoći”, kazala je Yip.

Ovi polifenoli su prirodni spojevi koji se nalaze u biljakama i pomažu ljudskom tijelu u borbi protiv bolesti. Pomažu u smanjenju rizika razvoja dijabetesa i bolesti srca, a štite i kognitivnu funkciju.

No, naučnici ističu da se prednosti osjete samo u slučajevima umjerenog konzumiranja piva, nikako u velikim količinama.

Možda vas zanima

Sport

Barbarez nakon remija na otvaranju prvenstva: Zaslužen bod, imamo jasan cilj

Selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine, Sergej Barbarez, izrazio je zadovoljstvo osvojenim...

IstaknutoSport

Vodili pa remizirali s Kanadom: Bod za nadu u drugi krug

Reprezentacija Bosne i Hercegovine remizirala je protiv Kanade u prvom kolu Svjetskog...

InternetIstaknuto

Šta se dešava? Facebook, Instagram i Messenger trenutno ne rade

Korisnici širom Bosne i Hercegovine, ali i u svijetu od poslijepodnevnih sati...

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...

BiznisIstaknuto

Lidlov vlasnik ruši sve rekorde, ulažu milijarde eura, a dio novca stiže i u BiH

Dok građani Bosne i Hercegovine s nestrpljenjem očekuju otvaranje prvih Lidlovih prodavnica,...

Sport

Ibrahimović bez dileme: Navijat ću za Hrvatsku

Zlatan Ibrahimović ponovo je privukao pažnju fudbalske javnosti svojim izjavama i prognozama...

IstaknutoSvijet

Dječaku iz Sarajeva u Beogradu ugrađeno vještačko srce

Tim ljekara Instituta za kardiovaskularne bolesti “Dedinje” i Instituta za zdravstvenu zaštitu...