Početna Lifestyle Šta se dogodi u organizmu ako mjesec manje jedete slatkiše

Šta se dogodi u organizmu ako mjesec manje jedete slatkiše

38

Smanjenje unosa šećera u naš organizam zahtijeva veliku volju, ali za one koji to uspiju ono donosi puno beneficija. Donosimo stvari koje će vam se dogoditi samo mjesec dana nakon što počnete jesti manje slatkog.

1. Gubitak kilograma

Na gubitak kilograma utječe više faktora, a jedan od najznačajnijih je i smanjen unos šećera.

2. Regulacija apetita

Konzumacija slatkog potiče mozak na izlučivanje dopamina i serotonina, hormona koji podižu naše raspoloženje. Ipak, redovan i visok unos šećera može inhibirati prijenosnike dopamina što dovodi do sve veće želje za slatkim. Smanjena konzumacija pomaže regulaciji vašeg apetita kao i smanjenju impulsivne želje za slatkim.

3. Kvalitetniji san

“Konstantno povećanje i smanjenje glukoze u krvi utječe na kvalitetu sna i raspoloženje”, rekla je Alison Tedstone, doktorica i nutricionistica. “Postizanje kontrole razine glukoze u krvi poboljšat će kvalitetu vašeg sna”, dodala je, prenosi Fokus.

4. Smanjenje rizika od dijabetesa

Broj ljudi koji boluje od dijabetesa učetverostručio se u zadnjih 35 godina. Studija provedena na Harvardu pokazala je kako konzumacija jednog slatkog pića dnevno povećava rizik oboljenja od dijabetesa tipa 2 za 15%.

5. Ljepša koža

Mnoga istraživanja pokazala su i kako smanjenjem unosa šećera naša koža postaje čišća, manje masna i izgleda zdravije.

6. Smanjenje rizika od karijesa

Svjetska zdravstvena organizacija provela je nekoliko studija koje dokazuju kako pretjerana konzumacija slatkog uzrokuje karijes.

7. Smanjenje rizika od bolesti srca

Jedna studija pokazala je kako oni koji konzumiraju 17-21% više slatkog nego što je to preporučeno imaju 38% više šansi za smrću od kardiovaskularnih bolesti u usporedbi s onima koji unose šećer po preporučenim količinama.

Možda vas zanima

InternetIstaknuto

Šta se dešava? Facebook, Instagram i Messenger trenutno ne rade

Korisnici širom Bosne i Hercegovine, ali i u svijetu od poslijepodnevnih sati...

Crna HronikaSvijet

Horor na auto-putu u Mađarskoj, osam poginulih

Najmanje osam osoba izgubilo je život u dvije povezane saobraćajne nesreće koje...

Visoko

Ministarstvo finansija ZDK okupilo predstavnike kantonalnih ministarstava finansija: Programsko budžetiranje ključna tema sastanka

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona organizovalo je u Zenici sastanak predstavnika kantonalnih ministarstava...

BiznisIstaknuto

Lidlov vlasnik ruši sve rekorde, ulažu milijarde eura, a dio novca stiže i u BiH

Dok građani Bosne i Hercegovine s nestrpljenjem očekuju otvaranje prvih Lidlovih prodavnica,...

Sport

Ibrahimović bez dileme: Navijat ću za Hrvatsku

Zlatan Ibrahimović ponovo je privukao pažnju fudbalske javnosti svojim izjavama i prognozama...

IstaknutoSvijet

Dječaku iz Sarajeva u Beogradu ugrađeno vještačko srce

Tim ljekara Instituta za kardiovaskularne bolesti “Dedinje” i Instituta za zdravstvenu zaštitu...

Bosna i HercegovinaVijesti

Otklonjeni tehnički problemi, nastavljeno redovno izdavanje viza

Zaposleni u Sektoru Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine za informacijsko-komunikacione tehnologije, nakon...

Bosna i HercegovinaVijesti

Već vidljivi rezultati zakona o bahatoj vožnji

Primjena u Bosanskopodrinjskom kantonu ‘zakona o bahatoj vožnji’ pokazuje da nove odredbe...