Uzimanje lijekova sa malo vode može dovesti do čireva

Prilikom uzimanja lijekova veoma je bitno uzimanje vode, kazao je specijalista gastroenterologije Cem Cengiz i skrenuo pažnju na neophodnost uzimanja vode prilikom korištenja lijekova.

Cengiz je istakao da uzimanje lijekova bez dovoljno vode može dovesti do otvaranja rana na jednjaku.

Dokor Cengiz objašnjava da se lijek treba uzimati s vodom, a nikako veoma često vidljivom metodom “ja ću to s pljuvačkom progutati”.

“Neki lijekovi mogu direktno uzrokovati mukosalne probleme i čir na jednjaku. Tablete koje prije svega izazivaju ovu nus-pojavu su tablete kalij-hlorida. Pored ovih tabletA, u tu vrst tableta se ubrajaju i antibiotici, protuupalne tablete, kao i još neke”, pojasnio je Cengiz.

Prema njegovim riječima, najčešća oštećenja na jednjaku izazivaju antibiotici koji se često koriste u ginekologiji, urologiji, dermatologiji, kao i u gastroenterologiji.

Cengiz naglašava da se vrsta antibiotika koja se koristi u ovim oblastima obavezno treba uzimati sa vodom, a nakon uzimanja, pola sata treba ostati uspravan.

(VisokoIN)

Vezani članci

Nutricionistica: Pet razloga zašto biste trebali jesti kupine

VISOKOIN.COM

Zašto smo svi postali tako zaboravni

VISOKOIN.COM

Pet osoba se zarazilo koronavirusom u Visokom

VISOKOIN.COM

Tri pravila za svakodnevnu njegu

VISOKOIN.COM

Kuhinja ima najviše bakterija, evo kako temeljito očistiti ključne stvari

VISOKOIN.COM

Pušači u kasnijim godinama krhkiji od vršnjaka

VISOKOIN.COM