Početna Lifestyle Važnost majčinog mlijeka za prerano rođene bebe

Važnost majčinog mlijeka za prerano rođene bebe

37

Istraživanje provedeno na 77 prerano rođenih beba pokazuje kako dojenje ima snažan pozitivan učinak na razvoj mozga, prenose mediji.

Američki znanstvenici s Washington University u St. Louisu su se koristili podacima prikupljenima od beba rođenih najmanje 10 sedmica prije termina.

Fetusi u toj fazi razvoja još nemaju potpuno razvijen mozak.

Učinak majčinog mlijeka na povećanje volumena mozga prerano rođenih beba je potvrđen uz pomoć snimki uređajem za magnetsku rezonanciju.

Brojne studije su već povezale volumen mozga s kognitivnim razvojem djece.

Možda vas zanima

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...