Početna Lifestyle Vitamin D pomaže u borbi sa viškom kilograma

Vitamin D pomaže u borbi sa viškom kilograma

49

Uzimanje suplemenata vitamina D može da pomogne u borbi s viškom kilograma, sugeriše istraživanje italijanskih naučnika.

Naime, istraživači univerziteta u Milanu su tokom šest mjeseci pratili oko 400 gojaznih ispitanika kod kojih je potvrđena preniska koncentracija vitamina D u krvi.

Pokazalo se da su na kraju posmatranog razdoblja više kilograma izgubili ispitanici koji su propisanu dijetu kombinovali sa uzimanjem dodatnog vitamina D.

Ranije studije su već pokazale da je pomanjkanje vitamina D povezano s većim rizikom za gojaznost i zdravstvene komplikacije prouzrokovane gojaznošću.

Podaci prikupljeni u Sjevernoj Americi pokazuju da 40 posto odraslih osoba ima prenisku koncentraciju vitamina D u krvi.

Inače, vitamin D se proizvodi u organizmu poslije izloženosti kože sunčevim zracima, a prisutan je u mlijeku i mliječnim proizvodima, jajima, ribi poput tune ili lososa…

Možda vas zanima

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...

SvijetVijesti

Iran potvrdio zatvaranje Ormuskog moreuza: Nema prolaska brodova do daljnjeg

Novo iransko tijelo zaduženo za nadzor Ormuskog moreuza potvrdilo je da je...

Visoko

U znaku sjećanja: Program obilježavanja Dana pogibije Tufe Buze

16. juni – Dan pogibije komandanta Tufe Buze obilježit će se u...

Smrtovnice

DAMJANOVIĆ (Rajko) BLAGOJE 12.06.2026. u 14:30 sati

DAMJANOVIĆ (Rajko) BLAGOJE 12.06.2026. u 14:30 sati

SportVisoko

Mladi pivot RK Bosne Visoko karijeru nastavlja u Željezničaru

Rukometni klub Željezničar predstavio je prvo pojačanje za narednu sezonu, a riječ...

Visoko

Svečana promocija maturanata FKG Visoko 13. juna ispred Konvikta

Franjevačka klasična gimnazija u Visokom u subotu, 13. juna 2026. godine, organizuje...

Bosna i HercegovinaVijesti

Pobuna u Novoj Željezari Zenica: Radnici obustavili rad, do daljnjeg nema proizvodnje

Uposleni u Tvornici građevinskih armatura u sastavu Nove Željezare Zenica, jutros su...