Početna Lifestyle Znate li šta bi se dogodilo s vašim tijelom da izbacite šećer na samo devet dana?

Znate li šta bi se dogodilo s vašim tijelom da izbacite šećer na samo devet dana?

46

Nova studija tvrdi da izbacivanje šećera iz prehrane na samo devet dana može znatno poboljšati zdravlje, prenosi Independent. Studija, koja je objavljena u časopisu Obesity, zamijenila je unos šećera kod 43 pretile djece sa škrobom te tvrdi da je time dokazala da je šećer štetan za zdravlje ne zbog kalorija već zbog napora za metabolizam.

Autor studije Robert Lustig, pedijatrijski endokrinolog u dječjoj bolnici UCSF Benioff u San Franciscu, rekao je da je istraživanje otkrilo da su se tokom primjene nove dijete kod sudionika istraživanja razine kolesterola popravile te da su razine inzulina pale.

‘Sve se poboljšalo’, tvrdi Lustig. ‘Ova otkrića podupiru ideju da je nužno za roditelje da nadgledaju unos šećera kod svoje djece te da paze na zdravstvene učinke hrane koju njihova djeca jedu.’

Lustigova istraživanja oponiraju razmišljanjima koje podupiru multinacionalne tvrtke, tvrdeći da pretilost nije rezultat unosa šećera već da je rezultat prekomjernog unosa kalorija. Lustig je na ovo obratio posebnu pažnju te su tokom istraživanja održavali težinu djecu, a one koji su gubili kile poticali su da jedu više.

‘Kalorije iz šećera su najgore, zato jer se pretvaraju u mast u jetri, podižući otpornost na inzulin i povećavajući rizik za dijabetes te bolesti srca i jetre’, rekao je Lustig.

Lustigova studija dolazi nakon što je britanski premijer David Cameron odbio uvesti porez na šećer.

Možda vas zanima

IstaknutoVisoko

Heroji iz školskih klupa: Ajnur i Emin dokazali da ljubav i dobrota ne poznaju prepreke

U vremenu kada često slušamo o podjelama i razlikama, iz Osnovne škole...

Sport

Počinje Mundijal 2026 uz Shakiru, Katy Perry i tri spektakla otvaranja

Počinje fudbalska groznica. FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. starta danas, i to na...

Visoko

Policija sankcionisala 24 vozača zbog obijesne vožnje

Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona nastavlja sa intenzivnom primjenom Zakona...

BiznisVijesti

Inspekcija najavila pojačane kontrole, i kupcima moguće kazne od 50 KM

Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine obavještava porezne obveznike da će tokom...

IstaknutoSport

Džeko otvorio dušu pred početak Mundijala: “Ujedinili smo Bosnu i Hercegovinu”

Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko u emotivnom razgovoru za...

Bosna i HercegovinaVijesti

Da li je u Kiseljaku i Vitezu zaista zabranjeno javno praćenje reprezentacije BiH?

U proteklim danima u medijima u Bosni i Hercegovini pojavili su se...

Bosna i HercegovinaVijesti

VOJNI BUDŽET OBARA REKORDE: Ministarstvo odbrane BiH planira da potroši više od 2 MILIJARDE KM

Ministarstvo odbrane BiH, koje je najveći budžetski potrošač, ne planira da se...