Početna Lifestyle Zdravlje Skrivena moć hurmi: Jedite ih svaki dan i zaboravite na ove zdravstvene probleme

Skrivena moć hurmi: Jedite ih svaki dan i zaboravite na ove zdravstvene probleme

381

Hurme su prirodno slatko voće bogato vlaknima, vitaminima i mineralima, koje pruža brojne zdravstvene koristi. Često se koriste i kao zdrava alternativa rafiniranim šećerima. Istraživanja i iskustva pokazuju da čak i mala količina, samo tri datulje dnevno, može donijeti značajne zdravstvene koristi.

Datulje su prirodni izvor B vitamina, koji potiču metabolizam i funkciju živčanog sustava, magnezija i kalija, koji doprinose zdravlju srca, mišića i živaca, vlakana, koja poboljšavaju probavu i reguliraju razinu šećera u krvi, i antioksidansa, koji štite tijelo od oksidativnog stresa i slobodnih radikala. U nastavku otkrijte zdravstvene prednosti datulja.

Poboljšavaju probavu

Vlakna u datuljama potiču zdravu probavu, sprječavaju zatvor i potiču rast korisnih crijevnih bakterija, smanjujući mogućnost pojave probavnih tegoba poput hemoroida ili sindroma iritabilnog crijeva.

Jačaju zdravlje srca

Kalij pomaže regulirati krvni tlak, dok antioksidansi štite krvne žile od oštećenja i smanjuju rizik od ateroskleroze i srčanih bolesti.

Smanjuju upale i bol

Magnezij djeluje protuupalno i pomaže u ublažavanju bolova u mišićima i zglobovima, smanjujući rizik od artritisa, dijabetesa i srčanih bolesti, piše City Magazine.

Reguliraju šećer u krvi

Unatoč slatkoći, imaju nizak glikemijski indeks i ne uzrokuju nagle skokove šećera, što ih čini pogodnima za dijabetičare i održavanje stabilne energije.

Pomažu u prevenciji anemije

Bogate željezom, povećavaju razinu hemoglobina i poboljšavaju transport kisika u tijelu.

Poboljšavaju moždane funkcije

Kalij i B vitamini poboljšavaju koncentraciju i pamćenje, dok antioksidansi štite moždane stanice od oštećenja.

Olakšavaju trudnoću i porod

Istraživanja pokazuju da jedenje datulja u posljednjim tjednima trudnoće može smanjiti potrebu za induciranim porodom i skratiti njegovo trajanje te osiguravaju potrebnu energiju trudnicama, piše City Magazine.

Jačaju imunološki sustav

Zahvaljujući antioksidansima, pomažu u borbi protiv infekcija i jačanju imunološkog sustava.

Sprječavaju osteoporozu

Magnezij, kalcij i fosfor jačaju kosti i smanjuju rizik od osteoporoze, osobito kod starijih osoba.

Možda vas zanima

Počeli radovi u Novobrdskoj ulici: Nakon kolektora slijedi sanacija 600 metara puta

U gornjem dijelu Novobrdske ulice u MZ Stari Grad počeli su radovi...

Sutra će biti isplaćen regres za oko 8.300 zaposlenih u institucijama i ustanovama u ZDK

Ministarstvo finansija Zeničko-dobojskog kantona izvršilo je sve neophodne radnje za sutrašnju isplatu...

Zatvorenik iz Visokog preminuo u bolnici nakon pokušaja samoubistva

Enver Burić zvani Braco (48) iz Visokog preminuo je u Kantonalnoj bolnici...

“Tojota” povlači 655.000 vozila zbog greške na displeju

Proizvođač automobila “Tojota” potvrdio je da povlači sa tržišta oko 655.000 vozila...

Sjajna Lana Pudar u polufinalu Evropskog prvenstva

Najbolja bosanskohercegovačka plivačica Lana Pudar nastavila je nastupe na Evropskom prvenstvu plasmanom...

Adi Šoše i Saša Matić predstavili duet “Daljine”: Spoj kakav niste očekivali

Saradnja Adija i Saše jedna je od onih koje nose posebnu priču....

Večeras u KC Altindag: Sjećanje na Visoko i njegove branioce 1992–1995.

U Kulturnom centru Altindag u Visokom večeras, 13. augusta, bit će održana...

Uhapšen muškarac zbog oštećenja spomenika na katoličkom groblju u Travniku

Muškarac inicijala D.G. /38/ iz Travnika uhapšen je zbog sumnje da je...