Muzaferija u Drugoj strani: Kad god pogledam planine i izlazak sunca budem zahvalna na prilici da skijam i radim ono što volim

U njenoj profesiji svaka stotinka je bitna i svaka ima svoju cijenu. O čemu razmišlja minut pred početak utrke, kako provodi vrijeme na vrhu dok čeka svoj start, ko joj je najveća podrška, koliko joj znači što je zahvaljujući njenim odličnim rezultatima sve više BH zastava u cilju utrka koje vozi – u Drugoj strani otkrila je najbolja bosanskohercegovačka alpska skijašica Elvedina Muzaferija.

Iako je tek završila sa jednom sezonom već počinje pripreme za narednu. Tokom godine, ističe, odmori samo sedam dana i taj odmor će biti sada. Tada negdje otputuje i voli da istražuje. Najčešće se penje na vrhove planina ili se šeta šumskim putevima.

Dnevno, inače, ima dva treninga dnevno – u teretani i vanjski gdje radi trčanje i skokove.

Elvedina je u Drugoj strani otkrila da nisu sve skije iste i da utiču na brzinu skoka, ali da isti utjecaj imaju i kombinezoni i pancerice.

Kako izgleda dan takmičenja?

Dan takmičenja je posebno uzbudljiv. Elvedina otkriva da on izgleda potpuno drugačije od onoga kako mi kao gledaoci zamišljamo.

“Ako je start u 11 ,mi smo na stazi već u 7. Buđenje je oko pola šest, doručkujemo i zagrijavamo se. Zagrijavanje se odvija na stazi i oko staze. Prije sam čekala dva sata u toj prostoriji odakle krećemo, sada je to startno vrijeme kraće. I čekaš svoj red”, rekla je Muzaferija.

Dok čekaju svoj red, najčešće igra Uno ili pusti muziku i gleda utrku.

“Nema treme jer se naviknemo na taj proces. Sat vremenena prije starta, počnem se ponovo zagrijavati i oblačiti što dugo traje zbog opreme, čak 20 minuta”, kazala je.

Pred sami start skida jaknu i hlače i potom kreće. Kroz smijeh kaže da joj se obično tada ide i u toalet kojeg na startu nema.

“Obično to bude neki zbunj, treneri su navikli”, kazala je kroz osmijeh.

S njom uvijek bude tim ljudi – treneri, terapuet i serviser.

Treninzi i diskriminacija skijašica

Govoreći o treninzima kaže kako nema prilike da trenira na bh. planinama te kako ima osjećaj da je veći fokus na turizmu, a ne sportskim takmičenjima.

“Žao mi je djece koja nemaju priliku da treniraju. Ja sam svaki dan skijala ujutro, a poslijepodne ušla u školu i obratno. Mislim da je to dosta uticalo na bh. skijanje”, kazala je.

Govorila je i diskriminacija žena u sportu, konkretno u skijanju gdje se, ističe susretala s nekim komentarima i sutacijama. Ipak, kaže da se to ne može porediti s onim šta neke žene i djeca u BiH prolaze.

“Bitno je da damo podršku svima koji su preživjeli bilo koji vid nasilja i da je bitno da pričaju o tome jer ako oni šute, onda će i svi ostali i ništa se neće promijeniti”, istakla je.

Muzaferija: Sretna sam

Na pitanje da li je sretna, odgovara: “Jesam. Zaista uživam u ovome što radim. Svaki dan kada izađem na stazu budem sretan da sam tu, kada pogledam planine i izlazak sunca budem zahvalna na prilici da skijam i radim ono što volim.”

Paralelno studira na Fakultetu sporta i tjelesnog odgoja, a najveća podrška joj je suprug. Šta su joj budući planovi i kako izgleda jedan njen trening, pogledajte u videu ispod.

Vezani članci

Muzaferija danas u finalu Svjetskog kupa skija s najboljim startnim brojem u karijeri

Visokoin.com

Bećirović: Elvedina Muzaferija je sportska heroina BiH

Elvedina Muzaferija će sutra u Norveškoj imati najbolji startni broj u karijeri

Muzaferijin tim nakon otkazanih utrka: Razočarani smo, put nam je otežan

Visokoin.com

Odgođena i današnja utrka, Muzaferiji propao historijski startni broj

Oglasila se Elvedina Muzaferija: Iza mene je nezaboravan vikend, hvala vam što me pratite