Piše: prof. Mersiha Sarač
Nakon što smo od Fadila na FB zaiskali oprost, naravno oprostismo i mi njemu kao pravi svakogčudatridanadosta insani. Zatim smo na istom tom FB na profilnu postavili sliku u hidžabu što nam ostade iz ramazana, a koju eto zbog slika s mora, a poslije i ovih zimskih blagdana ne stigosmo objaviti.
Svakogčudatridanadosta insani u nama nađoše još jednu novu zabavu. Ono k'o što smo svi bili Charlie sad smo svi Fahro il’ smo svi kontra Fahre. Jal potpisujemo jal osuđujemo peticiju za oslobađanje! Nismo ga još doduše na profilnu metnuli, al’ eto haman se u naredna dva – tri dana očekuje i to.
Kako god je s današnjeg aspekta pravne znanosti teško utvrditi razliku između Prokulovske i Sabinske pravne škole, isto tako je teško utvrditi razliku između vlastodržaca – savremenika, kako na mikro planu čaršije, makro države ili globalnom svijeta.
Po principu Panem et circenses vrlo rado se okrećemo vlastitom hljebu i soli, igrajući igle lutkarskog pozorišta, kojima gorepomenute primarne pravne pojave diktiraju obrasce i načine tumačenja naših, a njihovih poteza.
Nije Fadil Marija Antoaneta da nam kaže da jedemo kolače, on nam ih, dapače, brinući se za prevenciju gojaznosti nacije i razvoja dijabetesa, preporučuje izbjegavati. Trava je najbolja, pasi travu nacijo!
Nermini sudinici obećaše da će biti radnog naroda predsjednica, te ona poče tražiti način kako da to bez mnogo muke i postane. Okomila se na vjerske simbole. U našem narodu protumačeno kao okomljavanje na hidžab. To što po meni hidžab nije vjerski simbol, nego način odijevanja to je druga stvar. (U Egiptu i nemuslimanke nose hidžab!)
Igra se nametnuta igra!
Čekajući neko novo čudo za svakogčudatridanadosta insane, uz #Fadilehvalati za vodu i kruh u ramazanskoj marami s profilnom slikom u bojama turske i francuske zastave i #istinazaFahru hashtag, napravite si kolač i gledajte nečije druge circenses, samo nemojte biti vi glavna uloga!
Lakše je! Svoj hljeb jedi, tuđu brigu brini!